سابسیژن؟!

سابسیژن یکی از روشهای درمان جای زخم و آکنه است. در این شیوه درمانی، پزشک با استفاده از یک وسیله یک کانال مخصوص ، قسمت آسیب دیده را که موجب از بین بردن و آسیب دیدن بافتهای سالم کناری هم میشود را برمیدارد. با انجام این کار، تولید کلاژن در منطقه مورد نظر چندین برابر افزایش یافته و جای زخم به مرور زمان بهبود یابد.اسکار ناشی از آکنه دارای یک لنگرگاه متصل به بافت اصلی پوست است. در subcision با استفاده از کانول مخصوص، این لنگرگاه از هم شکسته شده و ارتباط بافت آسیب دیده با بافت سالم پوست، از بین میرود. با انجام این کار، یک لخته خون در زیر پوست ایجاد شده که شرایط را برای افزایش تولید کلاژن و بازسازی بافت آسیب دیده، مهیا میکند.

دیوایس ها:

  1. سوزنهای تیز: سوزن هایپودرم 18-23G
  2. سوزن Nokor: سوزن Nokor یک سوزن tribevelledاست که به طور خاص برای انجام سابسیژن طراحی شده است.
  3. میکرو کانولای بلانت: با استفاده از این سوزن، خونریزی و تورم بعد از عمل، نسبت به سوزنهای تیز، کمتر است

چه کسانی کاندیدای مناسب سابسیژن هستند؟

اگر از جای زخم باقی مانده روی پوست صورت خود رنج میبرید، قبل از انتخاب یکی از روشهای درمان، باید اطمینان حاصل کنید که آیا شیوه منتخب شما، با نوع زخم و شرایط پوستی شما سازگاری دارد یا نه. این گام، اولین و البته مهمترین گامی است که برای درمان جای اسکار باید بردارید.
به طور کلی شیوه درمان سابسیژن به افرادی توصیه میشود که جای زخم آنها عمیق است. به عنوان مثال، در صورتی که هنگام خنده یا صحبت کردن، جای تو رفتگی در دهانتان قابل مشاهده است، زخمهای شما از نوع عمیق بوده وبه تنهایی با روشهایی نظیر لیزر یا میکرونیدلینگ درمان نمیشود. چرا که در این دو شیوه درمان، تنها لایه های سطحی پوست در دسترس قرار داشته و تحت تأثیر درمان قرار میگیرند. نکته حائز اهمیت این است که نمیتوان با افزایش طول سوزنهای دستگاه میکرونیدلینگ یا افزایش قدرت لیزر به لایه های عمیق دست پیدا کرد.

 

.در مجموعه ما سابسیژن هم با سوزن نوکور، هم کانولای بلانت و هم ار اف اندولیفت انجام میشود. که هر کدام مزایای خود را دارد

اشتراک گذاری این مقاله

نشر در تلگرام
نشر در توییتر
نشر در لینکدین
نشر در پنترست

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *