پروفایلو

افراد پس از رسیدن به سن ۳۰ سالگی، شروع به از دست دادن مقادیر قابل توجهی از کلاژن، الاستین و هیالورونیک اسید می کنند. در این سن، افراد شروع به در نظر گرفتن استفاده از درمان های پیشگیرانه می کنند.

این سن، زمانی است که با ظاهر شدن اولین خطوط، افراد اولین تزریقات ضد چروک خود را در نظر می گیرند. در صورتی که احساس می کنید، کیفیت بافت پوست شما به طرز قابل توجهی افت کرده، پیرتر از سن خود به نظر رسیده و برای استفاده از فیلر های پوستی آمادگی ندارید، پروفایلو یکی از بهترین درمان ها برای شما میتواند اسکین بوستر ها از جمله  پروفایلو باشد که در اغلب مواقع برای نواحی صورت استفاده می شود، با این حال نیز می تواند به طور موثر برای جوانسازی گردن، نواحی شانه و جلوی سینه، بازو، زانو و دست استفاده شود.

ناحیه گردن به طور چشمگیری مورد استقبال برای استفاده از پروفایلو قرار گرفته است. قابلیت این ماده در کمک به کاهش چروکیدگی و افتادگی پوست این ناحیه و همچنین ایجاد ظاهری با قوام بیشتر می باشد. پروفایلو به دلیل نحوه ساخت آن قادر به افزایش حجم، همانند فیلر های پوستی نیست و نمی توان آن را برای افزایش حجم نواحی خاصی از صورت (مانند لب ها، گونه و چانه) به کار گرفت.

پروفایلو در درجه اول یک روش درمانی آبرسان بوده و هیالورونیک اسیدی که در خود دارد به صورت متوازن در تمام صورت توزیع می شود. این توزیع متوازن، حجم پوست را افزایش داده و ظاهری با قوام بیشتر به آن می دهد. پروفایلو یکی از بالا ترین غلظت های هیالورونیک اسید را در بازار دارد. این ژل، جایزه زیبایی را به منظور بهترین محصول ابتکاری سال دریافت کرده است.

پروفایلو پس از تزریق، در بافت توزیع شده و ظرف مدت ۴ هفته تولید، ۴ نوع مختلف از کلاژن و الاستین را تحریک می کند. این ماده نیازی به ماساژ دادن نداشته و هیچ گونه برآمدگی از خود بر جای نمی گذارد.

پروفایلو به دلیل خاصیت انتشاری که دارد، تنها به ۵ تزریق در هر سمت از صورت نیاز دارد

اشتراک گذاری این مقاله

نشر در تلگرام
نشر در توییتر
نشر در لینکدین
نشر در پنترست

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *